İptal ve İade koşulları

İade Şartları

İade şartlarında Sipariş edilen ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir problem sebebi ile iade etmek istediğinizde izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler şu şekildedir:

Sipariş verilen özel tasarım, kişiye özel ürünlerde öncelikle baskı ve hazırlama sürecinden önce demo yapılarak sizlerden onay alındıktan sonra baskı yapıldığından dolayı  öncelikle size gelen üründen tasarım konusunda müşteri sorumludur. Bu nedenle kişiye özel yapılan ürünlerde iade söz konusu değildir.

Hazır görselli saten kokart yada buton rozetlerde tarafınıza teslim edilen ürünlerde hasar görmüş ürün olursa 7 iş günü içinde tarafımıza mail yada whatsap hattımızdan ulaştığınızda kargo ücreti ödemeden bize geri iade edebilirsiniz yada değişim isteme hakkına sahipsiniz.

Taşıma hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, sipariş numarası ve ‘satenkokart.com.tr'  nin doğru adresini içerecek şekilde geri gönderdiğinizden emin olmalısınız. Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir ‘İADE FATURASI’ ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İADE FATURASI’ kesilmediği takdirde tamamlayamadığımızı bilmelisiniz.

İadeniz Onaylandıktan Sonra
İade onayınızı takip eden on gün içerisinde ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün bedeli, iade onayınızı takip eden yedi gün içerisinde bankanıza geri ödeniyor.
Kredi kartınıza yatırılan geri ödemenin banka hesabınıza yansıması ortalama iki, üç hafta sürebiliyor. Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde geri ödenen tutarın bankaya devrinden sonraki süreçte yaşanabilecek olası gelişmeler tamamen banka işlem süreci ile ilgili olup satenkokart.com.tr sorumluluğunda değildir. Bu yüzden bu tür sorunlarda herhangi bir müdahalede bulunma hakkımız yoktur.


Cayma Hakkı Dışındaki İade İşlemleri
Tüketicinin ‘Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı’ sadece hazır görselli sipariş ürünlerin bozuk, kırık olması durumunda yapılır. Ürün teslim alındıktan sonraki yedi iş günü içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. Yedi iş gününü aşan sürelerde iade kabul edilemez.


Özel Koşullar
Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi teslimat yerinden ayrılmadan önce paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemlidir. Ürün faturanız, kurye poşetinin ön gözünde yer almaktadır. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız veya ürüne ait fatura, kurye poşetinde yer almıyorsa, paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak, kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir. Ürün faturası, iptal ve iadeler için muhakkak gereklidir. 
Orijinal ambalajı zarar görmüş, bozulmuş, açılmış, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde denenmiş, kullanılmış, kullanımdan dolayı zarar görmüş veya orjinal faturası bulunmayan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Ürünün iadesi, ürünün bütün standart aksesuarları; ambalajları hasarsız ve tam olarak orjinal paketleri  ve orjinal faturası ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır. Teslimattan sonraki yedi günü aşan sürelerde ‘Cayma Hakkı’yla iade söz konusu değildir.
Müşteri, ürünü, teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.